Fredag!

Skönt med fredag! Just nu sitter jag i bilen tillsammans med Henke och Nils och vi är på väg till US i Linköping för att träffa Audionom,tekniker och logoped.Idag ska dom ändra inställning på Nils cochleaimplantat till inställning 2. Det är många besök vi har framför oss den närmaste tiden.Nils kommer såklart få gå på kontroller mm resten av sitt liv,men det är första året som det är som mest.Efter det blir det nån gång i halvåret för att kolla CI:ts inställningar,men träffa logoped kommer vi säkert få göra 1 gång varje månad eller varannan,vi får se. Ska berätta lite mer om hur det funkar med själva inställningarna och volymen på CI:t under helgen så ni lättare förstår hur Nils ska kunna börja höra men såklart lite i taget.Nog om det! I eftermiddag ska jag träffa alla mina kollegor på Enoteket för lite middag och avsked.Vi kommer nämligen inte att vara kollegor längre pga att YA har sålt trafikskolan som vi jobbar på.2 st kommer att jobba kvar för den nya ägaren och de andra börjar på nytt jobb.Jag kommer inte att jobba för den nya ägaren utan har bestämt mig för att stanna kvar hos YA som är min nuvarande arbetsgivare.Jag kommer alltså att jobba kvar på samma företag men jag byter arbetsplats och antar därför lite nya utmaningar:) jag är väldigt taggad!! I februari ska jag börja jobba igen efter föräldrarledigheten och jag ser fram emot det.Jag uppskattar verkligen att få vara hemma med Nils men jag saknar också vuxenlivet eller vad man nu ska säga,jag kommer dock gå ner i arbetstid så N slipper så långa dagar på dagis.Avslutar med att säga trevlig helg till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0