Nu är vi redo!!

Idag har Henke och jag hämtat ut barnvagnen och bilbarnstolen på Babyproffsen:) Vi köpte en Brio smile vagn som vi beställde redan i maj månad eftersom leveranstiden var väldigt lång!Det är sitt/liggdel till vagnen,sedan bilbarnstol med adapter så man bara klickar fast stolen i bilen,väldigt smidigt och bra:) Åkpåse till vagnen,regnskydd och skötväska.Så nu plutten är vi mer än redo på att du ska komma <3 vi passade även på att handla 3 nya bebisplagg till plutten på HM,super söta.(bilden nedan) Vagnen tänkte jag visa i morgon eller senare i veckan när vi satt ihop den helt.Men nu är jag helt slut efter en mkt trevlig kväll hos mina föräldrar där det bjöds på god mat och trevligt sällskap.Så sov så gott:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0