I väntan på dig <3

Nu längtar vi mer än någonsin både jag och Henke att vår prins ska komma till världen:) vi vill att du ska komma nu! Jag har under de 2 senaste dagarna haft en del sammandragningar och värk i nedre delen av magen och bak i ryggen (förvärkar!?) Jag vet att det inte behöver betyda att han vill komma ut än för det är vanligt med förvärkar även flera veckor innan de små liven vill ut.Men jag önskar och hoppas att det ska sätta igång nu på riktigt så att vi äntligen får träffa vår son och gosa massa massa:) i morgon ska jag på mitt näst sista besök hos barnmorskan och då hoppas jag att han är fixerad vilket hon förra gången sa att hon trodde att han borde vara den här gången eftersom han låg väldigt långt ner i bäckenet senast jag var där och han då höll på att fixeras.Men vi får se,de små liven gör lite som de själva vill:) På lördag (om 2 dagar) är det exakt 2 veckor kvar tills jag gått 40 fulla veckor,helt galet för jag tycker det har gått jätte snabbt.Så nu kan han ju faktiskt komma när som helst ( men det är lika bra att vara inställd på att gå över). Iaf så packade H och jag BB väskan idag,vi la ner små söta kläder som han ska ha,kameran och lite andra grejer som är bra att ha med sig.Vi bäddade även klart i spjälsängen så den är redo:):) Det känns så himla stort men också overkligt att vi snart blir föräldrar till någon som vi längtat efter länge nu.Jag kan bara föreställa mig hur det kommer att kännas när jag får upp honom på mitt bröst när jag ligger där på förlossningen.Bara tanken gör mig tårögd av lycka och värme.Jag ska bli mamma och Henke pappa,obeskrivligt!!! År 2013 har varit ett väldigt speciellt och bra år för oss:)Vi fick det efterlängtade plusset på Stickan och väntar nu på dig,vi sålde lägenheten och fick väldigt bra betalt för den!Vi köpte ett jätte fint radhus i Smedby där vi stormtrivs och där vi känner oss mer än hemma. Och i början av nästa år (27/1-2014) firar Henke och jag 8 år tillsammans och det känns också helt sjukt.Tänk att vi varit tillsammans så länge och att vi aldrig under den tiden tvekat på att vi vill vara med varandra.Snarare tvärtom,vi vill vara med varann för all framtid:) när jag är 28 år så firar vi 10 år tillsammans och då jäklar tänker jag minsann också heta Bjurbäck i efternamn;) Camilla Bjurbäck låter väl fint?Eller vad säger ni hehe?! Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite bok innan det är dags att sova.Sov gott på er! 

Kommentarer
Postat av: Emelie

<3 <3 <3

2013-09-20 @ 07:15:13
URL: http://lillahjartaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0