Fredag och helg:)

Så himla underbart med fredag:) älskart!! Har hunnit med en hel del idag känns det som!Efter jobbet gick jag ner på stan med Lina och gjorde lite ärenden innan jag tog bussen hem.När jag väl var hemma började jag fixa på framsidan,rensa ogräs mellan plattorna är inte det roligaste men det behövdes och det blev finnemang:D Sen fick vi upp en lykta på väggen brevid ytterdörren som kommer att tändas en hel del nu under höst/vintern. Vi hängde även upp en lykta på baksidan och fick upp blommlådorna där jag nu satt ljung i,så nu är det höstigt och fint även där. Resten av kvällen kommer att spenderas i soffan med min älskling.Vi ska se film och bara mysa.Det är bäst att passa på nu innan vår skatt kommer till världen:) I morgon har jag exakt 3 veckor kvar till BF och det känns helt galet! Vi får väl se om han väljer att titta ut innan eller om han kommer ligga där i magen och götta sig längre än vad vi vill hehe.Oavsett vad så är det verkligen nära nu:):) och eftersom han verkligen kan komma när som helst nu så ska Henke,jag och magen bli fotade i morgon:) Kul att få lite fina gravid bilder som minnen och förhoppningsvis kanske någon bild kommer upp på väggen sen i barnrummet. Men nu blir det fredagsmys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0