En vecka sedan!

Idag kl 17:52 är det en hel vecka sedan Nils kom till världen<3 och den veckan har varit den absolut bästa i våra liv:) Kan inte förstå vad vi gjorde innan han kom till oss! Han är mestadels väldigt snäll och lugn.Det är om han är hungrig eller har gjort något i blöjan som han blir lite grinig,men vem är inte grinig när man är hungrig hehe:) Att man skulle älska sitt barn över allt annat det visste man innan att man skulle göra,men att kärleken kunde vara så här stark och speciell kunde man aldrig ana.Det går inte att beskriva i ord vad man känner.Ren lycka och värme fylls man av varje gång jag tittar på honom!Jag får aldrig nog:) och att Henke och jag har skapat denna fina människa kan jag heller inte fatta.Han är så fin<3 <3 alldeles alldeles perfekt! När han tittar på mig med sina små rådjursögon smälter jag varje gång.Älskade älskade Nils,du är verkligen speciell<3 



Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken vacker mamma! :D Och gud så liten och söt han är! Ska gosa masssssa på måndag!

2013-10-12 @ 13:27:25
Postat av: Carro

Ååh va mysigt! Ni är så fina 😊 jag ska slå en pling nån dag! Ska försöka idag! Kramar

2013-10-15 @ 08:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0