Du&Jag<3

Idag började pappa Henrik att jobba igen:( verkligen super tråkigt,det har varit så mysigt att kunna vara hemma tillsammans alla 3 :) Men nästa vecka och veckan efter det ska H ta ut föräldraledighet på fredagarna så vi får lite längre helg ihop:) För första gången ska jag även sova skälv med Nils tis-ons denna vecka då Henke ska på mässa i Sthlm med jobbet!Egentligen skulle jan sova borta 2 nätter men han väljer att åka hem ena natten och sedan åka tillbaka till Sthlm på morgonen igen.Ska bli kul att se hur det kommer funka.Idag är det iaf fullt på schemat.kl 11:30 ska vi till sjukhuset för att göra hörseltestet på Nils(rutin). Hoppas att allt går bra:) och efter det kommer bästa Karin hem till oss på lite lunch och bebismys:) sedan så ringde BVC i fredags så kl 16:00 kommer även en kvinna därifrån på ett hembesök till oss för att höra hur allt går för oss osv.så det är full rulle idag kan man säga! Just nu ligger plutten och äter,mitt lilla matvrak hehe.Hoppas att det kommer synas på vågen nu också att det går uppåt för det tycker jag verkligen att det borde göra.Så vi håller tummarna här hemma.Föresten så hade vi finbesök här hemma igår,nämligen Rikard och Jill.Vi har fått så mkt presenter från alla och verkligen varje dag också känns det som så nu har vi massa fina kläder mm:) av J & R fick vi sån där gips grej så man kan göra avtryck av hans händer/fötter som man sedan sätter i en ram.Sa till Henke i helgen att jag skulle vilja göra såna så det var verkligen en uppskattad present!Sen fick Nils även en jätte fin skallra av dom:) Nu ska det matas färdigt och sedan måste jag få i mig lite frukost och göra mig iordning innan vi ska på hörseltestet! trevlig måndag:)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas hörseltest å hembesök går bra! : ) Pussa lilla Nils!

2013-10-14 @ 15:43:49
URL: http://lillahjartaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0