Älskade unge<3

Jag är så himla förälskad i vår lille son:) jag tittar på honom 1000 ggr varje dag och känner mig så fylld av kärlek och lycka då<3 att bli mamma är det bästa som hänt mig. Du är så bedårande Nils att mammas hjärta smälter!Så liten och perfekt.Tänk att din Pappa och jag skapat dig,helt sjukt galet! Dina stora ögon tindrar så fint:):) älskade älskade du,vad gjorde vi när du inte fanns? Det känns som att du funnits hos oss hela tiden men du är knappt 2 veckor gammal.Tänk att du kommer vara med oss resten av våra liv!Detr lycka det<3 



Kommentarer
Postat av: Senada

Åhhh va' söt du är lille trollunge.Grattiss ännu en gång :-)

2013-10-17 @ 18:32:09
Postat av: Senada

Grattis *

2013-10-17 @ 18:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0