Tiden går så snabbt!

Idag blir våran Nils 4 veckor gammal.Herre min gud,ska tiden verkligen gå så här snabbt?? Jag älskar verkligen att vara mamma och ha min alldeles egna alldeles underbara lilla familj.jag är så galet lycklig just nu.Det var jag självklart innan också :) men nu har livet fått en helt ny mening.Det är alldeles alldeles perfekt just nu när jag har båda mina fina killar hos mig. Idag har vi varit på Mateos dop på Drothems kyrka i Söderköping.Det var jätte mysigt och dom var så fina allihopa:) Cilla som är grym på att baka hade bakat världens finaste dop tårta till fikat,glömde ta kort på den dock men den var så fin :):) Vi kom hem vid 4 tiden från dopet och då tog jag,Nils och Henke en liten tupplur i sängen tillsammans :) det var så gosigt och mysigt och jag tror det var välbehövligt att få somna en timme:) mysigaste på hela dagen har det varit:) myspys! Man kan ligga och gosa,titta och lukta på Nils hur mkt som helst.Vi får aldrig nog.Tänk att du faktiskt är våran<3 helt galet!! Just nu håller Henke på med maten och jag sitter och ammar lillplutte:) ikväll ska vi tända ljus i kakelugnen nere i sovrummet och gosa framför Så mycket bättre som är på tv.Världens bästa program om du frågar mig.Men nu ska jag mata klart Nils och pussa på honom massa.Trevlig lördag kväll på er kära läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0