Olika rutiner:)

Jag tror minsann att bebis och jag har lite olika rutiner på vilken tid man bör sova:) i några veckor har jag ju kunnat känna av vår plutt i magen ( det så kallade fladdret) men sedan i helgen tror jag att jag börjar kunna känna riktiga sparkar:D helt sjukt vilken känsla!första gången jag kände en spark var i fredags och sen har jag känt av det vid flera tillfällen,men igår kväll när jag skulle sova så började han leva runt som en liten vilde i magen och jag kände 3-4 sparkar under loppet av 10-15 minuter ungefär.Kan meddela att klockan då var 23:30 och då tycker jag att plutten ska sova inte virvla runt där inne hehe.Jag har alltid tyckt att han varit mer livlig framåt eftermiddagen/kvällen men jag hoppas att han får ändrade rutiner när han tittat ut:) Han får mer än gärna vara livlig på dagarna,men på natten tycker jag att han ska sova:) Lilla rackar-unge:) Det blir ju en hel del bebis snack från mig här på bloggen just nu och det kommer det garanterat att vara!Vill man inte läsa så behöver man inte:) Men alla som har barn eller är gravida vet ju att det är den lyckligaste stunden i livet och då kan man inte annat än att prata om det.Det är det största och finaste som man går igenom tycker jag<3 Nu är det dags att börja jobba och på tal om annat så är den här dagen en riktigt spännande dag:)Pirr pirr!


Kommentarer
Postat av: Karin

Det är bara roligt att läsa om din gravidresa darling :D

2013-05-16 @ 21:23:34
URL: http://keyeff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0