Nu är det nära!

På måndag ska vi på det andra och sista ultrat hos barnmorskan.Ska bli helt underbart att få se dig sprattla omkring i magen igen för nu är det några veckor sedan vi sist sågs.Och förhoppningsvis så kommer vi även efter detta besök veta om du är en prins eller prinsessa<3 jag minns i detalj när jag fick plusset på Stickan och sedan den dagen har vi älskat dig!Redan 5 dagar innan jag kunde ta ett gravtest så sa jag till din pappa att jag visste att du fanns i magen:) Och 5 dagar senare tog jag ett test en fredag morgon innan jag skulle gå till jobbet och ett starkt plus visades efter bara några sekunder.Kan säga att den dagen var den bästa i vårt liv.Tycker det är helt otroligt att jag kunde känna att du fanns där när du bara var några fjuttiga millimeter stor.Idag har vi varit runt lite och kikat på barnvagn för första gången.Rena rama djungeln kan jag lova.Men vi är väldigt överens om vad vi inte vill/vill ha för funktioner mm på barnvagnen.Vi vill absolut inte ha en vagn med små hjul eller som har "plast däck" för jag har själv sett och läst att såna däck ser väldigt slitna ut fort och att det inte är den bästa kvalitén.Och eftersom vi kommer använda vagnen under vintern då vi får ett höst barn så känns det väldigt vettigt med lite större och stabila hjul så man lättare kan ta sig fram i snön.Sen ska den gärna ta så lite plats som möjligt när man fäller ihop den,barnet ska ligga bekvämt i den och den ska inte kännas trång.ja som sagt rena rama jungeln men vi känner iaf att vi vet vad som är viktigt för oss ang vagn så det underlättar ju lite.Fast vilken vagn det kommer att bli i slutändan är inte helt bestämt än,men inom några veckor har vi nog bestämt oss:) Nu ska jag ha fredagsmys med H innan det är dags att sova:)


Kommentarer
Postat av: Carro

Ååh!! Längtar till hen tittar ut :) <3

2013-05-12 @ 00:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0