En tjejdag med Jillan:)

En toppen lördag har jag haft idag tillsammans med bästa Jill!Vi båda blev lämnade ensamma i Norrköping idag då grabbarna åkte till Sthlm vid 12 tiden i förmiddags,grabbgänget skulle nämligen på konsert i friends arena!(Bruce Springsteen)Så då passade det ju super för en tjejkväll tyckte Jill och jag.vi började dagen med en sväng på stan då jag skulle vara smakråd till Jill som ska på bröllop nästa helg.Hon hittade tillslut det hon sökte och det blev super fint:) Vi hann även med en lunch i solen och en glass på Halvars,sjukt gott.Kvällen har vi spenderat hos henne,vi gjorde kycklingsallad och såg på 2 filmer.Jag kom gem därifrån för cirka en timme sen så en del dag har det blivit med henne.Nu är det helt bokat att fotografen kommer på måndag och fotar lägenheten,så i morgon har jag att göra,som tur är har H och jag i stort sätt redan städat/fixat det mesta men det är lite kvar.Vi vill ju att allt ska se så bra ut som möjligt när hon ska fota!Och på tal om en helt annan sak så är det på måndag endast en vecka kvar till nästa Ultra:)Och då kommer vi förhoppningsvis kunna se om det bor en pojke eller flicka som bor i min mage.Alla mina vänner förutom Carro.F få tror att det är en tjej som gömmer sig där,mormor tror också att det blir en flicka medans Henke säger"Han" hela tiden om våran skatt.Så det kommer bli intressant att se vilka som har rätt:) Själv vet jag inte riktigt vad jag tror men oavsett vad så är H*n mer än välkommen att bli en i vår familj<3 Men nyfiken är man så klart :D i morgon går jag in i v.19 och jag fattar inte riktigt var tiden tar vägen,det går så sjukt snabbt:) Oj nu är klockan halv 23:30 och både jag och plutten i magen är trötta så god natt på er<3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Man har ju eg ingen aning men jag har som sagt en känsla av att det är en liten tös hihi, ska bli spännande å höra sen <3 Jag & Robban trodde också att vi skulle få en pojke, det var alltid HAN såfort vi pratade om bebis men ut kom världens bästa Tuva hihi! Puss påre

2013-05-05 @ 04:30:26
URL: http://lillahjartaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0