Vit onsdag!

Usch vad tråkigt det kändes att vakna upp till ett vitt Norrköping i morse:( När man äntligen fått känna lite på våren så kommer bakslaget!Samma visa varje år sån man blir ändå inte förvånad.Skönt är iaf att jag jobbar min sista dag för denna vecka idag:) I morgon ska jag nämligen på en kurs i Sthlm-Sollentuna och det ser jag fram emot:) Fast jag ser inte lika mkt fram emot att jag måste stuga upp kl 05:00 i morgon bitti för tåget går 06:27, men det går säkert bra.På fredag har jag tagit ledigt så det blir lite extra lång helg för min del:) Jag kommer även vara ledig på torsdag nästa vecka och även torsdagen efter den ( alltså skärtorsdagen) för jag hade för många sparade semester dagar från förra året som jag var tvungen att ta ut,och det för mig inget,det ska bli så skönt.Så i och med att det är 2 röda dagar vid påsk så kommer jag vara ledig tors,fre,lör,sön och måndag:D så gött och jag längtar som tusan för det och så längtar jag ihjäl mig för lite andra grejer som H och jag ska göra då:) Så jag hoppas dom här två veckorna kommer gå lika snabbt som jag tycker alla andra veckor går!!Nu ska jag jobba vidare.Önskar er alla en toppen dag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0