Sunny sunday.

Åhh vilket väder!jag är redan världens lyckligaste tjej just nu men jag blir ännu mer lycklig och pirrig av bästa vädret:) Förmiddagen började hur bra som helst då jag träffade mina underbara vänner Karin och Jill för en lunch på stan!vid 3 tiden åkte jag,Henke,Jill och Rikard till Dannes grav och la blommor.Exakt 3 år sedan idag sen du lämnade oss alldeles alldeles för tidigt min vän,men jag vet att du har det bra där uppe bland änglarna<3 Saknad kommer du alltid att vara. Efter besöket på kyrkogården åkte vi hemåt och H och jag tog en promenad i det våriga vädret,men snart ska vi tralla bort till Rikard och Jill för vi är bjudna på finmiddag där idag!Lammstek står på menyn och det ska bli smarrigt som tusan:) Det blir en mysig eftermiddag/kväll tillsammans med 2 fina vänner.Kan inte bli bättre med andra ord.Måste säga att den här påsken har varit den bästa ever!!Hoppas ni med haft en fin påsk med nära och kära.Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0