Söndag!

Vilken härlig söndag det har varit:) Blå himmel så det kan knappt bli bättre:)Henke och jag började morgonen med en promenad runt strömmen i det fina vädret.Och när vi kom tillbaka hem bjöd Erkki oss på kaffe och hjälpte Henke att montera ihop min nya cykel som jag köpte igår,är så glad för den så snart ska jag börja cykla bör all is smält bort ordentligt i promenaden.vi har även varit på visning på ett hus,tredje visningen nu!Det var jätte fint så vi får se vad som händer:) Vi lär ju inte vara ensamma om att vara intresserade om man säger så.Känns kul att vi är på gång med vårt letande iaf:)Efter visningen blev det en tur till svärföräldrarna och sedan har vi även varit och handlat.En fullspäckad söndag med andra ord.Nu börjar jag bli lite hungrig så det börjar bli dags att sätta igång med maten.Räkwook står på menyn idag:D sjukt gott.Trevlig söndag allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0