God morgon lördag!

Som vanligt så somnade jag vid 21-22 tiden igår ikväll hehe så kl 07:40 i morse slog jag upp mina blå och var pigg!Henke vaknade också då,vi har legat i sängen fram till nu och läst tidning och sett på Nyhetsmorgon.Men snart är det dags att pallra sig upp för jag ska klippa Henke innan vi ska äta frukost.Kl 11 ska vi hämta upp min lillebror sen ska vi åka på en roadtrip:) Vad ska ni göra en lördag som denna??Det blir föresten kalas i eftermiddag också för min morfar,hörde ryktas om att vi får smörgåstårta då:) mums.Det blir en riktig kalas helg det här för i morgon ska vi hem till mina svärföräldrar där vi ska fira Johan och Henkes mormor:) men nu är det dags för klippning:) Trevlig lördag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0