Allt gick bra :)

Nu har jag varit hos barnmorskan och allt såg bara bra ut:) Livmodern har växt rejält,från att ha varit liten som en golfboll så mätte hon nu ett den var runt 24-25 cm från blygdbenet till straxt över naveln,så ja den har verkligen växt :) Sjukt! Vågen visade på +4 kg sedan inskrivningen så det kan jag inte annat än vara nöjd med.Inte alls speciellt mkt tycker jag:) När jag tänker på hur platt magen var innan graviditeten och hur den ser ut nu så känns det som att +4 kg inte borde stämma eftersom det är sån skillnad ( trodde det skulle vara mer )men så äre iaf :)
Hörde även pluttens hjärtljud igen och det är så himla häftigt:) Låter som en galoperande häst!
Hon tyckte att jag skulle börja äta järntabletter nu med varannan dag iaf,så det ska jag självklart göra:) Jag hade en period för några veckor sedan som jag skrev om när jag hade börjat känna mig väldigt trött igen,men jag tycker inte alls att jag känner mig så trött längre,snarare tvärtom så därför blev jag lite förvånad att jag ska äta järntabletter,men det är bara att knappra i sig. Hoppas att magen inte pajjar bara för jag har inte haft mkt problem alls med magen än så länge:) Tack gode gud hehe.
Träffade även min gamla klasskompis David Roxström med hans bebbe och sambo på Lovisamottagningen när jag satt i väntrummet.Deras lille Frank är 2 månader nu:) Sötis. Det var riktigt kul att träffa Dave,och det känns jätte kul att så många ifrån skoltiden som man gått tillsammans med nu fått eller ska få barn.Vi börjar bli gamla nu hehe.
 
1,5 timme kvar att jobba nu sen sitter jag på nån uteservering med min älskling,Jill och Rikard och äter något gott och njuter i solen:) Så härligt det ska bli!!
 
Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0