Ohhh Happy Day :D

Ja jag behöver väl inte ens skriva varför detta är en Happy Day ;) !!? Jag har ju tjatat om detta i flera veckor nu och nu är dagen här.Jobbar 1,5 timme till sen bye bye jobbet på 5 veckor :D Gött!!
Ska träffa Cilla pilla efter jobbet,och Mateo såklart:) tänkte ta en fika på stan bland annat och bara njuuuuta!! Nina kanske kommer med också:) Sjukt länge sen jag träffade henne så det vore kul.Enligt tidningen skulle det bli 22 grader och sol idag,visst det är inte speciellt kallt ute med molnigt äre ta mig tusan:( men ack vem bryr sig.Helgen ser ju ut att få topp väder iaf:):)
Har varit väldigt duktig idag på min sista arbetsdag.Städat hela lokalen,toaletterna,tömt alla papperskorgar och fixat och donat så det ska vara fint när jag kommer tillbaka igen.
Naj nu ska jag ta mig tusan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0