I morgon drar vi!!

Vilken dag det har varit!Ännu en solig och härlig dag:) Den har spenderats på Mårängsbadet och jag har både solat och badat flera gånger,super härligt:):) Men det tar på krafterna att vara i solen en heldag så ikväll kommer vi bara att ta det lugnt.Ska se sommar med Ernst nu,sen ska vi lägga oss i sängen och se en dokumentär innan vi ska nanna kudden.Ikväll blir det att sova rätt skapligt för senast kl 08:00 drar vi till Göteborg för att spendera natten hos min älskade vän Karin som jag verkligen saknar och hennes sambo Fredrik!Kommer bli jätte kul:) och på lördag när vi åker hem ska vi gå loss på Ullared Henke och jag.Men nu lite jordgubbar och Ernst:) Trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0