Halvlek!

Snart har halva semestern gått!Tiden går fort men än så länge har jag ingen ångest att börja jobba igen hehe.2,5 veckors ledighet har jag ju ändå kvar efter morgondagen:) idag har jag hinnit med lite av varje.När jag vaknade satte jag igång och packa alla badrumsgrejer förutom de saker som vi använder:) Så nu är i princip allt där också packat.Det är lite små grejer i köket kvar att packa,totalt sett kanske 1 köksskåp så verkligen inte mkt alls.3 nätter kvar i lägenheten nu sen bor vi inte här mer:) när jag hade packat och fixat lite här hemma gick jag och handlade lite mat till grillningen (vi bjöd hit Cilla och Mateo) på grillat ikväll:) och sedan tog jag cykeln till jobbet för att vattna blommor och skicka iväg en grej på mailen! Jag hann även med en snabb tur på HM på vägen från jobbet där jag köpte 2 nya T-shirts (Mamma tröjor) då de flesta tröjor börjar bli för korta hehe.Och sist men inte minst åkte jag hem till Cilla och lille M och slappade lite och åt lunch:) kvällen har vi spenderat allihopa hemma hos Henke och mig med lite grillat och film:) en super bra dag med andra ord.Så nu är man trötter.I morgon väntar en ny dag som jag får se vad den bjuder på:)På kvällen är vi iaf bjudna på grillat hos Zäta och Robban (eller hos Robbans mamma) då dom är husvakt! Men nu ropar sängen:) Natti Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0