En regnig dag!

Idag blev det en väldig regnig dag i Norrköping!Men jag tänker absolut inte klaga för vi har verkligen haft tur med vädret annars under semestern och i mitten/slutet av veckan ska det bli kalas väder igen.Närmare 29-30 grader enligt NT iaf :):) eftersom vädret är som det är har vi passat på att göra lite ärenden mm idag.Vi har varit och handlat dynor till våra trädgårdsmöbler samt en grill som Henke valt ut men som han får av sina föräldrar i födelsedagspresent för på tisdag 6/8 fyller han år.Nu är det bara 2 år kvar tills mitt hjärta fyller 30,åren dom går om man säger så:) frågan är bara vad jag ska köpa till present?! Får klura lite på det några dagar till. Ikväll ska jag träffa Anna och Julia "Tisdagsklubben" vi har inte setts på några veckor nu för alla har varit upptagna så det ska bli kul att ses.Men innan dess ska jag slappa en stund i soffan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0