3/7-13

Kan ni förstå att Juli månad redan är i full gång?! Det kan knappt jag göra,det går så himla fort så man vet knappt vilken månad eller dag det är längre. Och sommar-reorna är i full gång och ändå känns det inte riktgit som att sommaren har börjat än på`"riktigt" iaf. Visst har vi haft väldigt fina och härliga dagar här och där,men inget ihållande direkt! Det hoppas jag det blir ändring på nu när jag på fredag tackar för mig på 5 veckor och ska njuta av min semester:) Jag hoppas innerligt att det är fint under de 2 dagar när vi åker till Göteborg iaf så man kan få vara ute lite och se sig om i storstaden,sitta på någon uteservering och mumsa på något gött :) Det är verkligen sommar för mig när alla uteserveringar är fulla av glada människor som njuter av varann och vädret:)
 
 
Idag är det iaf onsdag och jar har alltså 2,5 dagar kvar att jobba:) Veckan rullar på bra tycker jag!
Ikväll ska jag förhoppningsvis hem till Cilla och Mateo och hälsa på en stund:):) om inget dyker upp där emellan vilket jag inte hoppas. Henke och jag skulle ha träffat dom + Fransissco i måndags,men tyvär blev det inte så pga att Cilla inte mått så bra pga en jädra mjölkstockning som hon dessvärre fått:( Lider verkligen med henne och hoppas att det är på bättringsvägen.Så om hon inte mår alltför dåligt ikväll så ska jag iaf dit en sväng och umgås lite.Resten av veckan rullar på som vanligt.
På fredag ska vi tömma både vårat vindsförråd och källarförråd så det är gjort innan flytten.Pappa och mina bröder ska hjälpa oss med släp osv då vi inte har dragkrok på bilen. Verkligen guld värt att få denna hjälp framförallt nu när jag är gravid och inte kan lyfta massa tunge grejer.Så imorgon kväll tänkte Henke och jag förbereda lite så att det ska underlätta för alla på fredag.Henke ska försöka bära ner så mkt som möjligt från vinden och ställa nere i källaren istället så att man ska slippa springa upp och ner 100 ggr.Jag får väl försöka ta några lätta grejer. Det kommer kännas väldigt skönt när dessa är tömda för då har vi i princip bara lägenheten kvar,och vi har ju redan packat en hel del och lämnat av hos Henkes föräldrar så jag tror inte det kommer att vara så jätte jobbigt med resten av grejerna faktiskt. Även om jag mer än allt annat längtar till vi får flytta in i vårt nya egna hem så måste jag faktiskt säga att det är jätte skönt att vi kunnat börja med flytten redan nu.Att ta lite i taget är guld värt så att man slipper känna stress och att man inte ska hinna med.Tror allt kommer gå väldigt smidigt och bra:)
 
Hoppas ni får en fin dag:)
//Millis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0