Söndag 6/1-2013

Ja då var dagen här:( sista lediga dagen för i morgon börjar jag jobba igen efter 16 dagars ledighet!Det har varit jätte skönt att få vara ledig,tiden har gått alldeles för fort bara.Och även om det känns lite jobbigt att återgå till jobbet i morgon så kommer det ändå bli lite skönt att få återgå till rutin igen också:) Komma igång med träningen och så också.Henke och jag har faktiskt varit väldigt duktiga idag.Vi har varit ute och promenerat i 1 timme och 45 min.Vi gick mot kneippen och sedan runt strömmen,super mysigt och väldigt skönt med frisk luft.Men nu när vi kom hem så blev jag lite småfrusen så jag ska nog ta mig en varm dusch! Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0