Halva veckan avklarad!

Snart är halva arbetsveckan avklarad efter ledigheten!
Måste säga att jag tycker dessa dagar gått riktigt fort:) skönt med andra ord! Snart är ju liksom helgen här igen!!
Den här veckan har jag ju kommit igång med träningen också,känns bra.
Körde Bodypump i måndags och har världens träningsvärk i låren,typiskt mig att lägga på för mkt vikter dessutom.Tror alltid att jag är hulken,men när man inte tränat på över 1 år så kanske man borde börja lite lätt hehe.
I morgon blir det 1 timmes spinning,får se hur det går nu när jag har sån himla träningvärk i benen.Men träna,det ska jag!
Igår träffade jag min fina Cilla efter jobbet:) Vi gick till Poseidon och åt kvällsmat och pratade om allt mellan himmel och jord.Hennes bebbe i magen växer så det knakar så magen var rund och go :D Längtar tills den lille vill komma ut <3
Ska förhoppningsvis träffa Cilla en stund på fredag efter jobbet också om hon vill gå på stan med mig.
Jag vill hitta något nytt att ta på mig på Johans 30 års fest på lördag.
 
 
Nu är det ungefär 2 timmar kvar av den här arbetsdagen,sen kommer Henke och hämtar mig! Då måste vi åka och handla lite.
Vi har nämligen fått den stora äran att baka Foccacia (bröd) till Johans fest så vi måste handla alla ingredienser till det plus lite annat.
Baka tänker jag inte göra förren på fredag kväll så brödet är färskt tills på lördag när vi ska äta det! Hoppas det blir gött.
Annars händer inget speciellt i veckan och det är ju skönt det med.
Nu måste jag fortsätta jobba de 2 sista timmarna:)
Ha en fin kväll på er <3
 
Trackback
RSS 2.0