Tack!

På förmiddagen idag har jag varit på Heléns trafikskola och fått jätte bra hjälp med det nya programmet som vi snart ska gå över till på jobbet.Nu är det bara 2 veckor kvar och en HEL del att förbereda!tackar verkligen för hjälpen till de gulliga tjejerna på Heléns!Ska troligtvis dit en till gång innan vi emigrerar!Och på fredag får jag träffa dom igen och resten av trafikskolorna i stan.Då ska vi nämligen ha en pedagogdag tillsammans som börjar med att vi på morgonen ska till Linköping,sedan tillbaka till Norrköping för lunch tillsammans mm och på kvällen är alla som vill välkomna till Wasa på middag och galej:) Riktigt kul att vi gör nåt tillsammans:) Men nu ska jag avklara mina sista 2 timmar innan det är dags för hemgång.Som jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0