Hej:)

Ohh,när ska denna trötthet ge sig! Kan inte förstå hur man kan vara så trött hela jäkla tiden.
Min själ och kropp skulle verkligen behöva komma till ett varmt land just nu med massa SOL som ger energi! Härligt det skulle vara att få åka bort.
Skönt att veckan gått fort,redan fredag i morgon!Otroligt skönt:) Jag ska lata mig heeeela helgen.Kanske gå på bio med mitt hjärta i morgon!?Jag är sugen på att se nya Wallander på bio.Någon som sett den?
Föresten på tal om något helt annat så vill jag ännu en gång säga stor grattis till min vän Emelie och Robban som blivit föräldrar till en bedårande liten Tuva<3 Är jätte glad för er skull,se till att njuta nu för dom växer ju allt för fort:)Så grattis grattis till er<3
 
Vad ska ni andra göra i helgen??
 
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0