Droppar från det blå!

Idag blev det minsann inte lika fint väder som vi varit så bortskämda med de senaste veckorna! Just nu regnar det för fullt men jag tycker det är rätt skönt och lite mysigt med en sån dag idag:) Förmiddagen har spenderats med Jill,vi åkte först en sväng till Nostalgiladan som ligger på vägen mot Linköping. Det blev inga stor fynd direkt men jag köpte ett jätte gulligt förkläde till vår lilla bebis så han kan hjälpa mamma att baka när han blivit lite större;) det bör passa om en sådär 2-3 år kanske hehe.Efter vår tripp dit åkte vi vidare till Maxi där vi åt lite lunch.Sen gjorde vi lite inköp!Jag köpte 2 klänningar på rea (svart och en grå) passade perfekt till min gravidkropp och det bästa av allt är att jag förhoppningsvis även kommer kunna ha dom efter graviditeten:) Dom passar jätte bra som de är eller med leggins som blir lite mer aktuellt om några veckor då det blivit lite kallare. Nu är det ju bara 8 veckor kvar till den stora dagen är här (BF) och Gud vad vi längtar och ser fram emot det.Sen får vi väl se om han vill titta ut tidigare eller senare,men nära är det iaf:) idag är det också exakt 1 vecka kvar tills vi får nycklarna till vårt nya hem :D det kommer bli då sjukt spännande.Det är verkligen så himla mycket roligt som händer nu så livet känns bara toppen. Det känns inte ens jobbigt att jag börjar jobba på måndag igen:) Fast det kan ju bero på att jag vet att jag snart kommer att vara låååång ledig igen:) Nu ska jag lägga mig och läsa en stund och lyssna på regnet som smattrar utifrån:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0