30/8-2013

God förmiddag! Härligt att det är fredag:):) Slutar jobba om en liten stund och då ska jag träffa Julia! Vi ska äta lunch och sedan ska jag följa med henne och titta på soffa!
Ikväll är jag,Henke och resten av familjen bjudna hem till henne och Linus på födelsedagsmiddag.Egentligen fyller hon i morgon men vi firar idag istället:)
Tråkigt att vädret har varit lite sisådär nu de senaste 2 dagarna eftersom det varit så härligt tidigare i veckan.Men nu börjar hösten närma sig med stora steg så det är bara att vänja sig. Fast lite mysigt är det allt att man kan börja tända lite ljus om kvällarna:) Vi börjar alltmer komma iordning där hemma,kommer kännas jävligt skönt när ALLT är helt klart.I morgon ska vi börja tapetsera barnrummet:) Roligaste rummet att få fixa med tycker jag:) Och i morgon kväll ska Henke iväg på gallej med jobbet så då ska jag ha en riktigt skön hemmakväll:) Kommer troligtvis pyssla lite hemma också om jag känner mig själv hehe,men sen behöver jag nog ta det lite lugnt,att vara höggravid tar på krafterna. Hoppas ni får en bra helg allihopa.
 
//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0