Solen värmer:)

Det ser ut som att det ska bli fint väder hela helgen,och det gör att man strålar:D kanske får bli lite grillning då minsann:) vi ska även på 2 husvisningar i helgen samt 2 st nästa vecka,spännande spännande:) Det skulle vara helt underbart om vi skulle hitta vårt drömhus snart.Jag är väldigt säker på att vi nästa sommar iaf sitter i vår egna trädgård och grillar i vårt fina hus.Gahh vad härligt:) men vi siktar på flytt innan året är slut iaf så vi får hoppas att det går enligt våra planer.Det känns som att det just nu kommer ut nya hus varje vecka som känns intressanta och det är alltid positivt.Så håll era tummar för oss.På tal om något helt annat så har jag nu även bestämt mig för att ta hela 5 veckors semester i sommar.Jag brukar alltid bara ta ut 4 annars men i år ska jag banne mig unna mig en vecka extra.Hoppas vädret blir bra bara.Måste även säga att det gjorde mkt att man var ledig i måndags för veckan har gått snabbt!redan fredag i morgon och då ska jag även träffa Zäta och lille Tuva:) Det ska bli jätte mysigt:) Nu ska jag jobba vidare.Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0