Just another day..

Hallå där!
Ännu en onsdag,veckorna går bara fortare och fortare:) klagar verkligen inte om man säger så..Men helgerna kunde gärna få gå lite långsammare:)
På lördag är det exakt 4 veckor kvar tills vi åker till Italien,fy fasiken vad jag längtar..vi ska hyra bil hela veckan och åka runt lite i Toscana,Pisa,Florens mm..vi kommer troligtvis att hyra ett hus/rum på en vingård under några av dessa dagar som vi kommer spendera i Italien (vi blir borta en vecka) Känner på mig att det här kommer bli den bästa resan som jag upplevt hitills! Henke och jag har ju varit en del utomlands,men då har det alltid varit solsemester,nu blir det nåt helt annat när vi kommer åka runt för att uppleva/se saker,och Italien som ska vara så vackert dessutom,och all god mat..Oh vad jag längtar:) Sitter här och skriver om resan,men man har ändå ite fattat att man faktiskt ska åka.
Så ni förstår säkert att jag räknar ner i allmenackan för varje dag som går:)
Jag läste Italienska på gymnasiet,så vi får väl se om jag minns något hehe.
Men fram tills vi åker så är det jobb som gäller som vanligt.
Nåt nytt som har hänt på jobbet är att jag från och med nästa vecka har fått ändra mina arbetstider:) Äntligen!
Nu jobbar jag mån-tors mellan 9-18 fre 9-16 men från och med nästa vecka kommer jag att jobba såhär.
Mån-tors 08:15-18:00 fre 09:00-13:00, det kommer vara så värt att börja tidigare mån-tors för att få sluta kl 13:00 på fredagar.
Varför jag har bett om att få byta tider är pga att det är bäst om jag är här tidigare på morgonen så första eleven som har körlektion kan betala (körlärana börjar kl 07:30) så när första eleven har kört så kommer jag finnas på plats,och när vi har kurser som tex Riskettan så behöver jag också vara här innan kl 09:00.
Och på fredagar slutar alla körlörare kl 11:25 så det brukar vara rätt dött om man säger så här på fredagar,så det kommer nog bli toppen.Jag kommer få gå upp en timme tidigare varje morgon men det är det verkligen värt!
Skönt med ny chef som även han tycker att de nya tiderna kommer bli mkt bättre:)
Så nu är Camilla väldigt nöjd:) Det handlar ju om att ge och ta trots allt!
/Millis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0