Helgen.

Hej alla fina människor där ute! Hoppas ni haft en lika bra helg som mig:) helgen har bestått av olika saker som träff med underbaraste Karin i lördags morse då jag bjöd hem henne på frukost.hon bor i Göteborg numera där hon pluggar så när hon var hemma ville jag självklart ses<3 sedan har H och jag uträttat massa ärenden,vi har varit hos mina päron på fika,målat och tapetserat här hemma,hälsat på svärföräldrarna,rensat vindsförådet och varit på returen med all skit!! Lagat en hel del god mat har vi också gjort och njutit av varann jag och min plutt:) en helt perfekt helg har det varit.idag tapetserades/målades det sista klart,målningen måste torka i ett dygn minst innan man kan ställa grejer på sko/hatthyllan i hallen så jag väntar med att lägga ut förr kort tills allt är klart.men jag kan säga att vi är jätte nöjda med vårt val. Nu har vi ett till projekt i tankarna som vi troligtvis kommer att sätta igång med så småningom,ska kolla upp lite grejer först bara:) resten av denna dag kommer bli lugn och skön.ni får inte missa X factor ikväll kl 20.det ska vi se.trevlig kväll på er./ millis


Kommentarer
Postat av: Caroline Pie

Jag sitter nu bänkad framför x -faktor :) tur att det programmet började nu när idol lagts ner. Ser fram emot bilder senare.

2012-09-09 @ 20:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0