When the rain falls down on me...

Brrr vilket jäkla skit väder rent utsagt! Det hade varit finfint att ligga hemma i sängen under sitt varma täcke och tittat på en spännande film idag,eller vad säger ni?
Sorry att jag blivit dålig på att blogga igen,men Instagram går mkt smidigare så det är oftast där jag uppdaterar mig:) Camillahenke heter jag där för er som vill följa mig!
Tänkte iaf berätta om helgen:)
Äntligen så är vi klara med vardagsrummet,och vi är mer än jäkligt nöjda :D det blev verkligen super bra:) Självklart ska ni få se mer bilder sen när allt småfix är på sin plats också:) Men lite har ni ju redan sett!
Spenderade även lördags kvällen/natten tillsammans med bästa tjejorna, Jill,Julia och Anna! Middag hos Julle och sedan utgång:) En riktigt rolig och lyckad kväll! Fasan vad jag älskar mina vänner:) Ni gör mig så lycklig <3
I söndags var jag rätt så sliten,inte konstigt eftersom det blev sent i lördags:) Men jag var ändå väldigt duktig igår tycker jag.Bakade både bullar och piroger,satte upp gardiner och annat småfix i vardagsrummet,hade tvättstugan mm.Så fullt ös ändå.Kvällen spenderades iaf i sängen med film:) Mysigt när man hörde hur regnet smattrade utanför  mot fönstret innan vi somnade.
Ikväll blir det styrelsemöte med Mia och Victor ( mina grannar) vi ska planera lite inför fixardagen som är på lördag:) Sen tänker jag somna tidigt ikväll,har varit sjukt trött hela dagen idag.
I morrn är det äntligen dags att gå till massören igen,ska dit vid 19:00 imorrn kväll,det kommer bli väldigt skönt:) Välbehövligt om inte annat.
Nu är det dags att jobba vidare,ska snart lära chefen hur man stänger kassan:) Ja ni hörde själva,JAG ska lära chefen,det luktar löneökning där va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0