Weet!

Varför måste det regna konstant! Hur mkt vatten finns det egentligen??
Hoppas det blir kallt (vilket det ska bli till helgen) och att det kommer massa vitt från luften istället för en massa vatten.Det skulle vara så mysigt med lite snö,right?
Igår kväll efter jobbet körde jag mitt första afro-pass på Factory Fitness.
Jag har ju varit på afro massa gånger innan men endast på friskis och svettis,och jag tyckte det var jätte kul på nya gymet:)
Egentligen hade jag ingen lust alls att gå och träna igår för jag var trött och hungrig efter jobbet,men när jag väl tagit mig till gymet och passet började så kändes det så jäkla skönt:) man blir så pepp av musiken och alla runtomkring:) Svettigt var det men så roligt,så jag ska absolut fortsätta gå på det passet på tisdagar.
Henke och Rikard tränade på gumet och byggde upp sina muskler,så Jill snart kommer vi ha riktiga män;) hehe.
På fredag ska jag gyma med pappsen igen:) Det är riktigt skönt att träna på fredagar efter jobbet,man känner att man inleder helgen på ett nyttigt sätt.
På lördag däremot kommer jag nog inte vara så nyttig för då kommer mina två kollegor Alexander och Carro med deras respektive hem till H och mig:)
Vi ska köpa libanesisk mat på MEZE och dricka lite vin:) kul!
Men jag får kompensera upp det på söndagen med lite Bodypump:)
Man kanske borde ta och gå en julklappsrunda på stan på lördag också,för nu är det som sagt inte långt kvar till tomten kommer.
I helgen ska jag även julpynta lite hemma:) Egentligen är jag inte alls speciellt mkt för att julpynta,men julstjärnor/ljusstakar måste ju själsklart upp i fönstren till första advent på söndag:) Kanske att jag till och med tar upp julgranen i år! Det är värt att fundera på iaf.
Jag har fuskat lite och börjat här på jobbet redan.Igår satte jag upp en julstjärna i fönstret i vårt personalrum,så nu är det så mysigt:)  Det är bara saffransbullarna och glöggen som saknas:) Lite julmusik med!
Avslutar inlägget med att säga snälla tomten,gör så att det kommer lite snö snart!
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0