Fredagskväll.

Vi har ätit lite god mat och nu slöar vi i soffan och ser på X factor.blir en riktigt skön hemmakväll.det gick bra hos tandläkaren men det blev DYRT!!! Fy fan vad dom kan ta betalt.för en vanlig undersökning och borttagning av lite tandsten fick jag betala straxt över 900 kr.rena rånet:( jag har under de senaste 2 åren funderat på att bleka mina tänder så jag pratade med tandsköterskan om det.och vet ni vad? Jag bestämde mig för att göra det så hon gjorde avtryck av mina tänder till skenor som jag ska ha på nätterna under en veckas tid när jag ska bleka dom.jag ska tillbaka på torsdag och hämta ut skenorna och blekningen:) hoppas dom blir fina😄Då kommer jag gå runt med ett bländande leende sen:) det kostade en liten slant men det hoppas jag det är värt! Jag var även i H klippte mig efteråt.håret blev en aning kortare än jag tänkt mig så det känns lite ovant.men om några dagar känner jag mig nog mer bekväm i det:) tog en lunch med mamma på stan också och då shoppade vi lite till henne och lillebrorsan.vinterjackor till båda.nu ska jag se klart X factor och njuta av att det är helg!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va har du för tandläkare?

2012-11-10 @ 19:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0