All or nothing.

Hej söta ni:) Hoppas att ni mår bra där ute! Själv mår jag toppen.
Ser verkligen fram emot ikväll för då ska jag träffa Evin som är en gammal klass-kamrat och vi har inte setts på säkert 2-3 år för hon bor numera i Kalmar.
Men hennes familj bor här så hon är här för att hälsa på dom.
Vi ska ut och äta och ta igen alla år som vi missat med varann hehe,ne vars! Men vi lär ha en hel del att prata om skulle jag tro:) Jag tycker som sagt det ska bli riktigt skoj,för vi var väldigt tajta under skoltiden:)
Annars har det inte hänt så mkt i veckan,men i helgen blir det både dop och födelsedagskalas!
Det är lilla Lova som ska döpas på lördag,det ser jag också fram emot:)
Jag har ju köpt träningskort nu,men har dessväre inte hunnit med att träna än pga att det kommit saker ivägen hela tiden,MEN i morgon ska jag köra mitt premiär pass på över 1 år :) det ska bli härligt! Core blir det då.
Och på fredag ska jag troligtvis gå och träna med pappsen efter att jag träffat Cilla en stund:)
På lördag hinner jag inte pga dop kl 13:00 men på söndag får det nog bli ett pass innan det är dags att fira lillebrorsan som inte är så liten längre,han fyller 19 år.Förstår inte var tiden tar vägen,han är ju för fasiken vuxen nu..Min lilla pluttis bror :D
Föresten,fattar ni att det är första advent redan nästa vecka? Hur sjukt är inte det?
Men lite mysigt ska det allt bli att sätta upp ljusstakar/stjärnor i fönstren.MEN det är även lika skönt sen när man får plocka bort det efter nyår.
Funderar även på om man kanske skulle ha julgran i år! En liten söt puttenutte gran kanske:) Får se vad mannen där hemma tycker först bara:) Tror nämligen det skulle se så fint ut med en söt lite gran i hörnet intill vår nya vita panellvägg i vardagsrummet:) Riktig julkänsla minsann!!
Och jag hoppas faktiskt att det kommer lite snö inom kort.Kanske inte just precis på minuten men om någon vecka eller två,mysigt är det ju allt,eller hur??
Får passa på att säga grattis till Bror och julia som köpt sig en sprillans ny bil också:) Nya Golfen blev det men dom får den ej förren i februari:) Härligt med egen bil.
Vi köpte en helt ny bil i somras och är super nöjda! Jag älskar vår fina KIA <3
Ha en toppen dag!
 
//Camilla
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0