Välkommen fredag:)

Fiiii fan vad gött att det är fredag idag!! Och så var man ju ledig igår pga röddag så det var himla gött.
Träffade Zäta (Emelie) igår en sväng och gick på stan,vi köpte 25-års present till Dahla:) Och så tog vi en fika och babblade om allt möjligt:) trevligt var det minsann.
Ikväll är vi bjudna till mina svärföräldrar på middag.
Henkes mormor är där och hälsar på och hon ville träffa mig för nästa vecka när jag fylller år så kunde hon tyvär inte komma:( Men jag får ju träffa henne idag istället:)
Och i morgon kväll ska vi på Dahlas 25-års fest i en lokal vid F-13 området.
Men på dan ska vi åka och kolla på ny bil bland annat sen en sväng på stan,Henke är i behov av att klippa håret.
Helgen kommer nog vara rusa förbi...fullbokad hela helgen!
I tisdags bokade jag biljetter ner till Lund:)
Ska åka dit den 7/6 och stannar tors-sön. Bäst att passa på en sista gång när Henke har kvar lägenheten,då blir det nog en sväng över till Danmark igen som förra gången:) Lite mysigare denna gång kanske eftersom det börjar bli vår/sommar.
Om 5 timmar slutar jag jobba,sen är det helg:) Jippi!

/Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0