En vän.

Tack Karin för vår trevliga pratstund:) det var verkligen roligt att träffa dig.vi ses nästa helg igen hos Camilla i Linköping.sedan jag kom hem från träffen med Karin har jag inte gjort nåt speciellt.pratade med Jill i telefon en stund och sen så satte jag mig i sängen med min och henkes nya massagedyna:) så prisvärt! Det känns verkligen som en stor skillnad på ryggen efter att ha varit hos massören igår,men det ska ändå bli skönt att gå tillbaka om 2 veckor igen.på tal om något helt annat, visst är det skönt att det redan är fredag i morgon?! Jag ska verkligen sova lääänge i helgen och bara ta det lugnt.på lördag ska H och jag göra nåt tillsammans med Rikard och Jill, kanske äta tillsammans och se film eller nåt liknande:) men nu ska jag fortsätta njuta av massagen från massagedynan innan BB börja.sen blir det natti natt.är dödstrött...gäsp.


Kommentarer
Postat av: Karin

Tack själv baby! Mysigt :D

2012-05-04 @ 21:12:35
URL: http://keyeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0