Upp och ner.

Åhh var ska man börja?som jag skrivit i tidigare inlägg så tillbringade jag förra fredagen på akuten,inte alls roligt.ända sen torsdag i förra veckan har jag känt mig dålig.inte som när man är sjuk,utan jag har fått andnöd/yrsel.. Nästan panikattacker,ingen vet.jag har inte sovit mkt alls under de senaste dagarna för jag har legat vaken av rädsla över vad som är fel! Det jag har känt önskar jag ingen.det har varit hemskt.inatt sov jag åtminstonde ett par timmar vilket var gudomligt.men ändå har jag gått omkring och känt mig full hela dagen,yr och totalt utmattad.jag kan inte svara på varför jag mått såhär,inre Stress kanske?ingen anning,men jag vet att man inte ska må så här iaf.just nu känner jag ändå att det börjar bli bättre.tror att om jag kan sova hela natten så kommet det nog kännas ännu bättre i morgon också.det är på rätt väg om man säger så.man får sig en rejäl tankeställare när nåt sånt här händer.jag kommer lova mig själv att jag måste ta det lugnt ibland och inte alltid känna så mkt ansvar för allt.jag är en person som tänker väldigt mkt.bra eller dåligt? Inte vet jag.hur som helst så skulle inte det här bli nåt deppigt inlägg,utan jag skriver det mest för mig själv.jag måste verkligen sluta vara den där duktiga tjejen som tror att hon är Stålmannen.man är inte
mer än människa och man orkar inte allt.så hädan efter ska jag tänka mer på mig själv och alla nära och kära runt omkring mig.varför ska man grubbla på saker som ändå inte gör en gott.och så kan man inte åta sig allt fast man vill,för man har bara två händer:) avslutar lite med ett leende för ikväll börjar greys igen:) bästa serien.längtar till på fredag också för då kommer min älskling äntligen hem!!


Kommentarer
Postat av: Jill

Stor kram till dig gumman!! Låter klokt, man måste ta hand om sig!!

2012-03-07 @ 22:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0