Skrämmande..

Igår eftermiddag började jag känna mig jäkligt konstig?! Kände mig yr och nästan lite svimfärdig.Och jag hade tagit bilen till jobbet så när jag skulle åka hem kände jag att jag absolut inte borde ha kört bil,ingen bra kombination att köra när man känner sig svimfärdig. När jag kom hem lagade jag mat och tog en dusch,kände mig fortfarande yr och hängig,sen började jag tycka att hjärtat slog lite snabbare,fast jag var inte säker..jag blev så jäkla rädd av hur jag kände mig så jag tänkte att det kanske var därför jag kände mig så,det började till och med kännas som att det tjocknade i halsen på mig. Fick lite halvt panik,men tänkte att jag var tvungen att lugna ner mig,helt ärligt så tänke jag att jag höll på att dö eller nåt.Skit obehagligt. När Henke var hemma så berättade jag hur jag kände mig,men inte kanske i detalj för jag ville inte skrämma upp honom. För jag tänkte hela tiden att det kändes som att jag inte kunde andas pga att jag stressa upp mig. Vi la oss iaf i sängen och kollade på tv och bara tog det lugnt.Sen somnade vi runt 23:00 I morse när jag vaknade kände jag mig nästan lite illamående,tung över bröstet och yr.Blev lite skraj igen kan jag lova. När jag böjde mig framåt och andades så gjorde det ont upptil bak i ryggen (lungorna) Jag var förkylld för några veckor sen och då hostade jag som bara den och hade ont i lugorna men sen har det försvunnit.Så jag fattar inte var detta kommer ifrån :S På ett sätt börjar jag fundera om jag inbillar mig,men ändå så kan jag inte göra det..Det känns så konstigt så jag nästan inte kan beskriva det i ord. Jag är iaf på jobbet,det känns väl lite bättre,tror jag? Känner mig fortfarande yr men försöker att inte tänka på det så mkt,för då blir jag bara uppstressad. Hoppas verkligen att det inte är nåt! Skönt att det är fredag idag,så man kan ta det lugnt och få sova ordentligt imorrn. Jag hoppas verkligen att jag vaknar upp i morgon och känner mig på topp igen:) Ha en fin fredag på er. /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0