On the train!

Nu har jag suttit på tåget i snart två timmar, tiden går rätt fort faktiskt vilket känns skönt.lyssnar på musik och just nu skrålar I belive med R Kelly i mina öron.Grym låt!! Den är så jäkla mäktig.åh vad jag ser fram emot denna helg.vi ska verkligen njuta HELA helgen och göra roliga saker.i morgon har Henke bokat bord på en jätte bra restaurang i Lund där vi ska äta på kvällen.och på lördag åker vi till Danmark över dagen och shoppar mm:) det ska bli super kul! Och det bästa av allt är att få tillbringa tiden med mitt allt:) nästa månad firar vi 6,5 år tillsammans, helt Galet.nu ska jag lyssna vidare på lite Erik Hassle och vila lite.trevlig helg allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0