Det närmar sig.. :)

Jajemen,det närmar sig Midsomar! Endast denna dag kvar sen är dagen här!
I år blir det en rätt lugn Midsommar.
Camilla och fredda ska komma hem till Henke och mig,vi ska förmodligen åka ut till Löfsta slott på dan om vädret tillåter,ta med lite lunch och götta oss:)
Och på kvällen blir det lite grillning,härligt att bara umgås tillsammans med fina vänner.
Vad ska ska ni göra?
Sista arbetsdagen för denna vecka,skönt! Sen jobbar jag 3 veckor till innan det är SEMESTER :D gud vad jag längtar!! Ser verkligen fram emot Tysklands resan också:) Men mest ser jag fram emot att bara få vara lite ledig!
Efter jobbet ikväll måste H och jag åka och handla till morgondagen,sen har vi tvätttid och behöver även städa där hemma :) Gud vad kul! Men men,det måste göras det också.
Nu kom jag på att jag inte ens har bestämt vad jag ska ha på mid på Midsommar,herregud..jag som brukar ha sånt bestämt redan en vecka innan,planerare som man är haha :D Äger ju en hel del klänningar så förhoppningsvis blir det någon av dom om vädret tillåter så att säga.
Nu ska jag jobba vidare.
Trevlig Midsommar allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0