Sista veckan innan ledighet:)

Halloj! Sorry för riktigt dålig uppdatering,men min blogg-app funkar fortfarande inte:( och jag sitter aldrig vid datorn hemma så därför blir det att jag inte bloggar!
Tänkte berätta lite om hur min helg har varit.
I lördags var jag på Kolmårdens djurpark tillsammans med Henke,mina bröder,min kusin Pontus och hans sambo Emma.
Super trevligt.Kvällen fortsatte på Brasseriet där vi käkade jätte god mat tillsammans med resten av järngänget:)En sväng till trädgårn och Hugo blev det med.Dansade så jag hade blåsor under föttena,ajaj.Men roligt var det defenitivt!Tack allihopa för en super lyckad helg.
Nu jobbar jag min sista vecka och sen har jag semester!!!! Fyy fan vad gött det kommer bli :D
Mest längtar jag till resan som Henke och jag ska göra med mormor och morfar:)Söndagen den 22 juli åker vi till Danmark först,där spenderar vi en natt för att sedan åka vidare till Tyskland där 2 nätter kommer att spenderas.
Vi kommer att bo på jätte bra hotell,äta och dricka gott,och mormor och jag kommer nog shoppa lite:P Det ska bli så härligt att få komma iväg från stan några dagar.Resten av semestern har vi inga speciella planer än så länge,tar dagen som den kommer helt enkelt.Men blir det alltför dåligt väder så är det inte omöjligt att det blir någon mer resa! Men jag hoppas ju såklart på strålande sol här hemma:)
Nu ska jag fortsätta jobba med ett leende på läpparna,sjukt att allt kan kännas så mkt lättare när man vet att ledigheten närmar sig..På fredag har jag begärt att få sluta lite tidigare så då jobbar jag endat mellan 9-13 sista dan:) Göttttttt!!!
 
Hej Svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0