Helvändning.

I morse när H och jag satt på balkongen och åt frukost var det kanon väder,men nu regn som vanligt känns det som:( så jäkla trist! Längtar verkligen ihjäl mig nu till nästa söndag då vi åker till Danmark och Tyskland! Hoppas på fint väder där:) Henke har till och med börjat kolla utomlandsresor ifall vädret skulle bli såhär boring hela semestern så drar vi nog iväg till något varmare land! Men självklart hoppas vi att vädret ska bli bättre här hemma.dagen har jag spenderat med min familj. Vi var på Erikshjälpen där jag fyndade en hörnhylla som ska sitta på vägen för endast 35 kr, som hittat! Den var fult träfärgad så eftersom jag älskar att pyssla har jag nu påbörjat första lagret med färg,för vit ska den självklart bli:) måste dock säkert måla minst 2 lager till innan den är klar, men ni kan få se iaf fast den ej är färdig ännu, och så ska ni självklart få se när den är helt färdig och hänger på plats:) vad händer annars en dag som denna måtro? Eftersom det är perfekt mys väder så ska Henke och jag ha en skön myskväll med film, vi ska slänga ihop en god kycklingsallad och bara njuta av vår ledighet.men i morrn hoppas vi på bättre väder tycker jag! Trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0