Det var ett tag sen.

Halloj! Det var ett tag sen!
Det funkar inte att blogga från min mobil för blogg.se håller på att förbättra appen så just nu funkar inget (jätte bra NOT)
Så det är orsaken till varför jag ej bloggat.
Tänkte bara säga hej,så ni vet att jag lever:)
Jobbar bara 9 arbetspass till sen är det SEMESTER!! :D vi drar ju till Tyskland i några dagar på semsestern,och nu har vi även bokat hotell i Helsingör i Danmark så där stannar vi en natt innan vi åker vidare mot tyskland! Längtar.
Slutar jobba om exakt en timme,och då ska jag på date med karin på Brasseriet:) Trevlans:)
Ha det gött!
 
/Camilla

Kommentarer
Postat av: Jill

Hoppas ni hade en mysig date!! Jag fick inte med mig duschsaker till gymmet, så blev hemmåt för mig... Kram

2012-07-02 @ 19:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0