Wiiiee

Jag spricker av glädje:)detta väder gör att man blir så lycklig.älskart'!! Kom precis till trafikverket där jag väntar på en elev som har uppkörning,ska tillbaka hit efter lunch igen med en annan elev också.Carro kommer börja jobba på måndag igen efter sin mammaledighet och det ska bli super kul:)det innebär även att jag inte kommer att vara den som skjutsar elever till trafikverket så ofta längre,så det här är nästa sista veckan kan man säga.kan hända att jag får rycka in lite ibland vid behov bara.så nu är det endast kontoret som gäller:) känner på mig att den här dagen kommer gå fort,och det gör ju inget alls.redan torsdag i morgon! Jag ser fram emot ikväll när jag ska träffa Cilla och äta på poesidon.gött det ska bli:) är det någon som har några roliga planer till helgen?inspirera mig gärna.på tal om något helt annat så vill jag säga grattis till pera och Hanna som fick en liten son i måndags kring lunch tiden:)stort grattis,gud vad mysigt:) tänk att nio månader redan gått!skrämmande. Tiden går så jävla fort,kan inte fatta att jag fyller 25 om 3 månader.jag har aldrig haft ålders nojja men jag ska erkänna att 25 år känns lite mer speciellt.jag börjar faktiskt känna mig vuxen!nu är det bara 5 år kvar till 30 liksom,och det är snart... Fast jag är en sån som tror att livet bara blir bättre och bättre:)jag längtar nästan lite.nu ska jag njuta en stund i solen innan det är dags att åka tillbaka till jobbet.puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0