Stopppppp där..

Vad är det jag ser utanför fönstret??? Joo snöflingor:( nej nej nej,ingen mer snö nu tack!! Förhoppningsvis drar det bara förbi,Ir? Vi får hoppas de iaf nu när jag fått så mkt vårkänslor. Har precis tagit en varm dusch och ska dricka en kopp te nu framför familjen annorlunda som börjar kl 20:00 Idag är det en bra tv dag:) familjen annorlunda 20:00, 30 grader i februari kl 21:00 och BB kl 22:00 Fyyy vilken tv nörd jag blivit,fast det finns ju inte så mkt annat att göra om kvällarna nu när Henke är iväg och jobbar mitt i veckorna:) fast jag tycker om att se på tv och bara tat´ lugnt:) På onsdag ska jag iaf träffa Cilla,jag hoppas att Jill följer med också! Inväntar svar.. Då ska vi till Poesidon och äta tillsammans på kvällen:) En liten tjejkväll med andra ord. Nu är te vattnet klart så bye bye för ikväll,vi hörs imorrn:) /Camilla

Kommentarer
Postat av: Victor

Haha hur kan de snöa när de är plus grader lilla du ?

2012-02-27 @ 23:10:01
URL: http://victorsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0