Som en drog..

Åhh,sol och ljust idag med:D Alltså,våren är som en drog..man vill bara ha mer och mer..för sen kommer sommaren :D Jag längtar tills jag kommer kunna ha öppen dörr på jobbet så att jag får in den friska luften,allt känns så himla mkt bättre när det är varmt och soligt! Man blir såå glad. Igår var det jätte kul att träffa Karin:) Ringen var superfin måste jag även meddela:) Är jätte glad för hennes skull. Vi babblade på som vanligt när vi ses,uppdaterdade varann lite om vad som hänt och vad som hända skall.... ;) Vi pratade även om att vi måste dra ihop en tjejfest snart:) det håller jag med om!! Finns inget bättre än att umgås med tjejerna,dricka lite vin och ha det gött:) Någon som är sugen på att vara med??Det är bara att säga till,vi pratade till och med kanske att kanske ha det nästa helg!? Då har jag inget planerat så det skulle passa toppen:) Så Karin,vi hörs av i veckan tycker jag ok?! Bahhh ikväll måste jag tvätta:( så jäkla piss tråkigt (ursäkta ordspråket) men det är nog det tråkigaste som finns. Men som man alltid brukar säga,det måste ju göras det med. Just det,måste skaffa mig ett nytt pass,någon som vet hur polisen har öppet? skulle ju passa bra med en helg för då är man ledig. Vi har inte bokat någon resa eller så,men mitt pass gick ut i januari och det är ju bra om man har ett som är gilltigt OM man vill åka någonstans! Så detta måste jag fixa!! Är sugen på att plantera blommor i blommlådan på balkongen,men JAG VET att det inte går..det dröjer nog minst 2 månader till innan man kan plantera något i dom:( Jag som är så sugen. Det är ingen som har kommenterat min nya blogg?? Är det någon som ens läser den?? HALLÅ!! ;) Jag tycker att den blev väldigt fin:) Det är min söta Henke som hjälpt mig med designen.Snälla underbara du <3 Ne,nu ska jag ställa mig i dörrkarmen och andas in lite frisk luft innan det är dags för lunch!! Idag blir det fisk och broccoli,gött. All kärlek till er <3

Kommentarer
Postat av: Karin

den är jättefiiiin :D

2012-02-21 @ 15:34:57
Postat av: Jill

Jag har hittat hit!! Den är fin :-) Kram

2012-02-21 @ 18:55:43
Postat av: anna

självklart!

2012-02-22 @ 04:32:33
URL: http://bonkabarbie.blogg.se/
Postat av: Bachelor

Vad skall du plantera i blomlådan egentligen?

"Som en drog"?, Glöm inte att vattna dina "tulpanlökar" ;)

2012-02-22 @ 12:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0