Winter wonderland..

Hej svejs:) Visst har det kommit mkt snö? Mysigt faktiskt.
Sitter på jobbet nu och fryser som en galning.Elementet i vårat personalrum fungerade inte men nu har HSB varit här och fixat det så nu ska det nog bli varmare:) Gött!
Dagen har varit lugn än så länge,men i eftermiddag är det handledarkurs så då blir det lite mer rörelse.
Sitter några duktiga elever och pluggar lite nu iaf:) Bäst att dom passar på nu de sista 2,5 veckorna innnan vi har julstängt.
Kan inte fatta att jag ska vara ledig i mer än 2 veckor i sträck,såååå skönt:) Jag är så trött om dagarna så jag längtar mest till att få soooova :D man blir verkligen trött av den här årstiden.
Sen hoppas jag att vi hittar på något skoj i mellandagarna också såklart,man kan ju inte bara sova liksom hehe.
På fredag ska vi på julbord med jobbet,till Bacchus.Det är Norrköpings halkbana som bjuder,de gör det varje år så det ska bli gött:) Jag och Carro längtar faktiskt lite:)
I helgen ska vi även till Västerås på 30 års kalas.Henkes kusin  har flyttat dit för ett tag sen pga jobb så han har precis köpt lägenhet så vi ska dit med H:s släkt och fira den nyblivna 30 åringen:)
Söndagen är inget bestämt men jag har en känsla av att vi borde köpa julklappar eller så då,iaf börja för nu är det verkligen inte långt kvar och det känns som att vi har varje helg uppbokad just nu.
Vad ska ni/du göra i helgen?
 
//Camilla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0