<3

God morgon där ute!
Skönt att det inte snöar mer nu,men den snö som kommit ner får gärna ligga kvar på marken ett tag så det kan ju fortfarande få vara lite kallt!
Det ser så mysigt ut med snö,och så blir det lite ljusare ute dessutom.
Nu börjar jag verkligen att längta till julen och sedan det nya året:) Jag och Henke firar ju 7 år tillsammans den 27/1 och det ska firas!! Min plutt,du är mitt allt <3
I morgon är jag ledig och det ska bli riktigt skönt.Jobbar egentligen endast 4 timmar på fredagar men chefen är sjuk,Carro jobbar inte fredagar och Alex ska till linköping och jobba imorrn så då kände jag att det inte var så mkt mening i att sitta på jobbet i 4 timmar när det förmodligen inte kommer vara speciellt mkt folk ändå,så jag tog ledigt:)
Däremot ska jag träffa mina kära kollegor imorrn iaf,för vi ska på julbord/jullunch kl 13:00 och det ska bli sååå gött.
Efteråt ska jag och carro gå på stan och handla julklappar:)
Den här veckan har varit väldigt seg för min del,jag har varit sjukt trött och det är riktigt jobbigt för man har varken lust eller ork till speiellt mkt.Så nu ser jag verkligen fram emot helgen:)
Sen jobbar jag bara 2 veckor till för att sedan vara ledig i 16 dagar:) Är ledig mellan den 24/12-7/1
Fatta att det liksom är januari snart,sen säger det bara poff "förhoppningsvis" och så är våren här igen! Jag tyckte liksom nyss att vi firade nyår,tiden går lite för fort ibland,fast det kan ju även vara skönt också:)
Hoppas verkligen att snön håller i sig under jul/nyårsveckan så man kan passa på att vara ute.
Det är så mysigt att åka hem till mamma och pappa när det är snö och ta med Chopper deras hund ut på en skogspromenad eller ut på ett jätte stort fält/åker som finns i närheten där de bor..Härligt! Och sedan värma sig med lite varm chocklad såklart:) Jag hoppas att jag kommer träffa jill en del när man är ledig också:)
Den 22/12 är jag,henke,jill och rikard hembjudna till Camilla och Fredda i linköping,vi ska köra julklappsspel och bara umgås,ser fram emot det för det känns som hundra år sen vi träffade Camilla och fredda!
Dags att göra lite nytta nu:)
Ha en fin dag!
 
<3 <3 <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0