Thank you all.

Jao,då var ännu en helg över..tiden går alldeles för fort när man har trevligt:)
Helgen bestod av lite olika saker.
Fredagen börjades med en skön hemmakväll tillsammans med H och lite god mat.Vi såg på film (Hunger games) den var faktiskt bra! Sen somnade vi som två små grisar;) Fredagar är man rätt sliten på efter en hel veckas arbete!
Dock vaknade jag tidigt på lördagmorgonen:( jag som hade tänkt att jag skulle sova lääänge! Men straxt innan kl 8 på morgonen slog jag upp mina blå och kunde inte somna om dessvärre!
Jag träffade Jill en sväng på förmiddagen,vi satt i parken utanför deras hus i en varsin brasse-stol och bara tog det lugnt och pratatde lite skit:) Alltid lika trevligt.Och på kvällen blev hon bjuden hem till H och mig på lite mat,Linnea och Molle var också med:) Så vi hade en riktigt trevlig lördag med mat och trevligt sällskap.Man kan inte begära mer än så.
Tror kl nästan blev 2 på natten innan dom gick hem,och då blev det raka vägen till sängen.Kommer inte ens ihåg att jag hann lägga ner huvudet på kudden:)
Och igår blev det ju kanonväder hela dagen,finaste kvällen på läänge:)
Så fort vi vaknade på söndagen så gjorde vi iordning oss och åkte ut till Julias föräldrars landställe där vi spenderade hela dagen i princip,kl 20:30 åkte vi hem!
Vi fikade,gick till skogen och plockade blåbär (hittade några kantareller också) och sen blev vi bjudna på mat (Paella) lika gott som alltid när Jose´ lagar mat!
Lekte lite med Stella:) som är Julias brors lilla dotter,super söt.
Så helgen har varit toppen med andra ord! Somnade riktigt riktigt gott igår när vi kom hem efter en heldag utomhus.
Nu i helgen är det Augustifest,så då blir nog helgen också rätt så trevlig skulle jag kunna tro:)
 
/Camilla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0