Ta hand om din kropp:)

Ikväll efter jobbet ska jag till min massör igen för 40 min massage vilket ska bli super skönt.försöker gå var 3:e vecka men nu har det gått lite längre än så pga semester mm.vilket tråkväder det blev helt plötsligt också :( regn regn.. Det gör mig inte piggare vilket jag gärna hade varit,men idag är jag trött! Styrelsemötet höll på till nästan 10 igår kväll så det tog på krafterna. Så ikväll tänker jag ha en riktigt lugn myskväll med H när jag kommer hem från massören:) och i helgen tänker jag ha ännu mer MYS!! Vädret ser ju inte ut att bli kanon så då är det ju perfekt mysväder på tal om något helt annat så fyller mamma år idag,hurra hurra lilla mamsingen.så vi åker nog dit em sväng i helgen och firar lite.kan bli två kalas för Henkes pappa har även fyllt..hmm så det där med myshelg kanske får dela med sig lite för kalas.nu är det ju snart bara 2 dagar kvar till helg med,veckorna går så himla snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0